Asystentka Prezesa

Naszym Klientem jest dynamiczny i prężnie rozwijający się największy polski producent i eksporter kosmetyków, który od ponad 30 lat globalnie buduje zaufanie wśród konsumentów. Dzięki tworzeniu i szybkiemu reagowaniu na trendy rynkowe kosmetyki naszego Klienta docierają do ponad 70 krajów na całym świecie, będąc liderem w swoich kategoriach na wielu rynkach. Obecnie w związku z rozwojem struktur klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

ASYSTENTKA PREZESA

Numer referencyjny: ASP/09/2019

Miejsce pracy: Piaseczno

 

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie kalendarza prywatnego i służbowego Prezesa,
  • Planowanie i organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych, rozliczanie podróży służbowych
  • Udział w spotkaniach organizowanych w siedzibie firmy i poza nią (przygotowywanie protokołów/sprawozdań z przebiegu spotkań, tłumaczenia podczas spotkań – w tym tekstów)
  • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Prezesem, a pozostałymi komórkami w ramach struktur firmy
  • Koordynowanie przepływu dokumentów, prowadzenie i segregowanie korespondencji kierowanej do Prezesa Zarządu – udzielanie odpowiedzi
  • Zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów akceptowanych przez Prezesa
  • Bieżąca obsługa biura
  • Pisanie i tłumaczenie pism / prezentacji związanych z działalnością firmy
  • Kontakt z zagranicznymi klientami firmy
  • Przygotowywanie oraz uaktualnianie raportów, analiz i prezentacji na potrzeby Prezesa.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (warunek konieczny)
  • Bardzo dobrej znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Excel
  • Znajomość programów lojalnościowych (np. Miles & More)
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
  • Kreatywności i umiejętności analitycznego myślenia
  • Wysokiej komunikatywności
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętności pracy pod presją czasu
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Czynnego prawa jazdy kat. B

Nasz Klient oferuje:

  • Międzynarodowe środowisko pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wraz z premia uznaniową
  • Samochód służbowy, komórka służbowa

 

APLIKUJ

Do przesłanych dokumentów (w CV lub treści wiadomości) prosimy o dołączenie klauzuli:

„Wysyłając CV wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez firmę P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

Administratorem Twoich danych osobowych jest P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. z siedzibą w Warszawie przy ul. Śmiałej 57. W przypadku wyrażenia przedmiotowej zgody, Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z prowadzeniem niniejszego procesu rekrutacyjnego z Twoim udziałem. Przed przekazaniem Twoich danych do potencjalnego pracodawcy zostaniesz poinformowany o nazwie potencjalnego pracodawcy oraz zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na przekazanie swoich danych osobowych.

Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, a także ich poprawiania oraz usunięcia. Więcej informacji:  Polityka prywatności

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 459