Dyrektor Sprzedaży (FMCG)

Dla dynamicznie rozwijającej się firmy z branży  FMCG, która dostarcza swoim Klientom najwyższej jakości produkty spożywcze przy zachowaniu najwyższych standardów poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Sprzedaży (FMCG)

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref. DSNR/2019/07

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie spójnej polityki sprzedażowej dla wszystkich kanałów sprzedaży
  • Określanie celów i nadzór nad ich realizacją oraz opracowanie business planów związanych z założeniami sprzedażowymi dla danego okresu rozliczeniowego, kreowanie polityki cenowej i rabatowej
  • Skuteczne zarządzanie zespołem działu sprzedaży
  • Wsparcie merytoryczne i praktyczne członków zespołu sprzedaży w zakresie negocjacji z kluczowymi klientami
  • Analiza przygotowywanych umów i ich warunków
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników działu sprzedaży
  • Egzekucja warunków kontraktowych
  • Przygotowywanie raportów związanych z realizacją budżetu sprzedażowego oraz z wynikami sprzedaży
  • Aktywna współpraca z kierownictwem pozostałych działów w obrębie firmy, kreowanie zmian w organizacji

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w branży FMCG na podobnym stanowisku (mile widziane w kanale HoReCa lub/i dystrybucji artykułów spożywczych)
  • Języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Wysokiej kultury i świadomości biznesowej
  • Umiejętności sprzedażowych popartych wysokimi wynikami w ramach realizowanych planów sprzedażowych
  • Podejścia biznesowego i umiejętności strategicznego myślenia
  • Umiejętności budowania i motywowania zespołów sprzedażowych, delegowania zadań i weryfikacji ich wykonania
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacji, prezentacji i komunikacji interpersonalnej
  • Wytrwałości w dążeniu do realizacji postawionych celów
  • Prawa jazdy kat. B
  • Wykształcenia wyższego

Nasz Klient oferuje:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwa również współpraca w oparciu o kontrakt B2B)
  • Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop)
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Realny wpływ na kształtowanie polityki sprzedażowej firmy
  • Ciekawą, samodzielną, odpowiedzialną pracę
  • Możliwość ciągłego uczenia się zarówno w ramach codziennych zadań, jak i ciekawych projektów

APLIKUJ

E-mail: s.gajewska@pba.com.pl

Telefon: 22 869 97 00, Sylwia Gajewska

Do przesłanych dokumentów (w CV lub treści wiadomości) prosimy o dołączenie klauzuli:

„Wysyłając CV wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez firmę P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

Administratorem Twoich danych osobowych jest P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. z siedzibą w Warszawie przy ul. Śmiałej 57. W przypadku wyrażenia przedmiotowej zgody, Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z prowadzeniem niniejszego procesu rekrutacyjnego z Twoim udziałem. Przed przekazaniem Twoich danych do potencjalnego pracodawcy zostaniesz poinformowany o nazwie potencjalnego pracodawcy oraz zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na przekazanie swoich danych osobowych.

Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, a także ich poprawiania oraz usunięcia. Więcej informacji: 
 Polityka prywatności

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 459