Export Manager (food)

Dla renomowanej, prężnie rozwijającej się firmy z branży FMCG, działającej na rynku polskim i zagranicznym, poszukujemy osoby na stanowisko:

Export Manager

Nr. ref.: EMF/2019/05/09

Miejsce pracy: Niepołomice

Opis stanowiska:

  • Współtworzenie strategii sprzedaży na rynkach eksportowych (nowych i obecnych)
  • Ścisła współpraca z: Export Trade i Brand Marketing Specjalistami, Analitykiem Sprzedaży, Specjalistami ds. Sprzedaży, Specjalistami ds. Certyfikacji Produktów, Kierownikiem Jakości, Technologiem, Client Service, Asystentami Działu
  • Analiza podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja)
  • Wykorzystanie praktycznej znajomości potencjału podległych rynków zagranicznych
  • Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych: importerzy, dystrybutorzy, sieci handlowe
  • Przygotowywanie ofert, umów, negocjowanie warunków handlowych – m.in. kontraktów oraz nadzorowanie ich realizacji oraz odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży i marży
  • Przygotowywanie i udział w targach i wystawach międzynarodowych, misjach handlowych oraz umacnianie pozycji firmy na rynkach zagranicznych
  • Ocena i rozwój nowych możliwości sprzedaży dla produktów

Wymagania:

  • 2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w Dziale Eksportu firm produkcyjnych lub handlowych z branży FMCG
  • Bardzo dobra znajomość angielskiego
  • Znajomość procedur importowych na podległych rynkach
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne preferowane kierunkowe (handel międzynarodowy)
  • Wysokie umiejętności negocjacyjne
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami, samodzielność w podejmowaniu decyzji i działaniu
  • Wysoka gotowość do realizacji postawionych celów;
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i zaangażowanie
  • Umiejętność szybkiego reagowania na dynamiczne zmiany, łatwa i szybka adaptacja do nowych i zmiennych okoliczności, zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji
  • Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność komunikowania się w środowisku o odmiennej kulturze
  • Mile widziana znajomość rynku kosmetyczno-chemicznego w podległych krajach.

Nasz Klient oferuje:

  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz  jasny system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Możliwość ciągłego uczenia się zarówno w ramach codziennych zadań jak i ciekawych projektów
  • Realny wpływ na kształtowanie polityki eksportowej firmy
  • Ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach
  • Niezbędne narzędzia pracy

APLIKUJ

e-mail: s.matuszak@pba.com.pl

Do przesłanych dokumentów (w CV lub treści wiadomości) prosimy o dołączenie klauzuli:

„Wysyłając CV wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez firmę P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

Administratorem Twoich danych osobowych jest P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. z siedzibą w Warszawie przy ul. Śmiałej 57. W przypadku wyrażenia przedmiotowej zgody, Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z prowadzeniem niniejszego procesu rekrutacyjnego z Twoim udziałem. Przed przekazaniem Twoich danych do potencjalnego pracodawcy zostaniesz poinformowany o nazwie potencjalnego pracodawcy oraz zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na przekazanie swoich danych osobowych.

Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, a także ich poprawiania oraz usunięcia. Więcej informacji:
 Polityka prywatności

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 459