HR Manager

Naszym Klientem jest dynamiczny i prężnie rozwijający się największy polski producent i eksporter kosmetyków, który od ponad 30 lat globalnie buduje zaufanie wśród konsumentów. Dzięki tworzeniu i szybkiemu reagowaniu na trendy rynkowe kosmetyki naszego Klienta docierają do ponad 70 krajów na całym świecie, będąc liderem w swoich kategoriach na wielu rynkach. Obecnie w związku z rozwojem struktur klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

HR Manager

Lokalizacja: Powiat Piaseczyński

Nr ref.: HRM/2019/04/19

Zakres obowiązków:

  • Zbudowanie i zarządzanie obszarem HR w dynamicznie rozwijającej się spółce (procesy: rekrutacje, szkolenia, rozwój talentów, ocena pracownicza, wynagradzanie, benefity, administracja personalna)
  • Kreowanie i realizacja polityki kadrowo – płacowej
  • Przygotowywanie systemów motywacyjnych dla pracowników
  • Współpraca z biznesem w podległym obszarze w celu wypracowania właściwej strategii HR, oraz optymalizacji procesów biznesowych
  • Tworzenie procedur zarządzania zasobami ludzkimi i administracji personalnej
  • Kreowanie i realizacja polityki szkoleniowej
  • Analiza rynku pracy oraz wdrażanie niestandardowych rozwiązań rekrutacyjnych
  • Kontrola i nadzór nad realizacją budżetu HR
  • Utrzymanie i rozwój talentów w organizacji
  • Rozwój działu HR

Od kandydatów oczekujemy:

  • Co najmniej 3- letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenia wyższego, kierunkowego (Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Psychologia, Socjologia i pokrewne)
  • Samodzielności i odpowiedzialności za realizację celów, dobrej samoorganizacji i umiejętności zarządzania czasem
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, otwartości, łatwości w nawiązywaniu relacji
  • Umiejętności motywowania oraz wyznaczania celów i organizacji pracy innych
  • Dobrej znajomości języka angielskiego i/lub rosyjskiego

Nasz Klient oferuje:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w oparciu o umowę o pracę
  • Uczestnictwo w ciekawych projektach marketingowych
  • Wynagrodzenie oparte na składniku stałym i systemie prowizyjnym od osiąganych wyników
  • Niezbędne narzędzia: samochód służbowy, laptop, telefon
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę

APLIKUJ

e-mail: s.gajewska@pba.com.pl

tel.: 22 869 97 00

Do przesłanych dokumentów (w CV lub treści wiadomości) prosimy o dołączenie klauzuli:

„Wysyłając CV wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez firmę P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

Administratorem Twoich danych osobowych jest P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. z siedzibą w Warszawie przy ul. Śmiałej 57. W przypadku wyrażenia przedmiotowej zgody, Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z prowadzeniem niniejszego procesu rekrutacyjnego z Twoim udziałem. Przed przekazaniem Twoich danych do potencjalnego pracodawcy zostaniesz poinformowany o nazwie potencjalnego pracodawcy oraz zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na przekazanie swoich danych osobowych.

Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, a także ich poprawiania oraz usunięcia. Więcej informacji: Polityka prywatności

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 459