Kierownik Kontroli Jakości

Naszym Klientem jest dynamiczny i prężnie rozwijający się największy polski producent i eksporter kosmetyków, który od ponad 30 lat globalnie buduje zaufanie wśród konsumentów. Dzięki tworzeniu i szybkiemu reagowaniu na trendy rynkowe kosmetyki naszego Klienta docierają do ponad 70 krajów na całym świecie, będąc liderem w swoich kategoriach na wielu rynkach. Obecnie w związku z rozwojem struktur klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Kontroli Jakości

Lokalizacja: Powiat Piaseczyński

Nr ref.: KKJ/2019/05/14

Zakres obowiązków:

  • Utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością w obszarze fabryki oraz utrzymanie standardów jakościowych w grupie  
  • Standaryzacja procesów pod kątem jakościowym dla całego zakładu
  • Nadzór nad szkoleniami jakościowymi personelu
  • Nadzór nad reklamacjami i udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych  
  • Koordynacja pracy działu kontroli jakości
  • Koordynacja pracy działu badań i rozwoju wdrażającego nowe opakowania, masy
  • Ocena i akceptacja jakościowa dostawców
  • Udział w tworzeniu specyfikacji surowców i opakowań
  • Koordynacja pracy laboratorium mikrobiologicznego
  • Przygotowanie obszaru operacyjnego do audytów oraz realizacja zaleceń
  • Utrzymanie kontaktu z klientami i dostawcami w zakresie wymagań i standardów jakościowych, reklamacji

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego, kierunkowego (m.in. chemia, biotechnologia, mikrobiologia itp.)
  • Co najmniej 2-letniego doświadczenie na stanowisku kierowniczym, w obszarze kontroli jakości
  • Znajomości narzędzi jakościowych
  • Bardzo dobrej znajomość obsługi programów MS Office (w tym programu Excel)
  • Biegłej znajomości języka angielskiego
  • Dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności, otwartości
  • Umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu
  • Łatwości w podejmowaniu decyzji, obiektywności, umiejętności jasnego formułowania poleceń

Mile widziane certyfikaty i szkolenia z zakresu zarządzania jakością

Nasz Klient oferuje:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie oparte na składniku stałym i jasnym systemie prowizyjnym
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole

APLIKUJ

e-mail: s.gajewska@pba.com.pl

tel.: 22 869 97 00

Do przesłanych dokumentów (w CV lub treści wiadomości) prosimy o dołączenie klauzuli:

„Wysyłając CV wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez firmę P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

Administratorem Twoich danych osobowych jest P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. z siedzibą w Warszawie przy ul. Śmiałej 57. W przypadku wyrażenia przedmiotowej zgody, Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z prowadzeniem niniejszego procesu rekrutacyjnego z Twoim udziałem. Przed przekazaniem Twoich danych do potencjalnego pracodawcy zostaniesz poinformowany o nazwie potencjalnego pracodawcy oraz zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na przekazanie swoich danych osobowych.

Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, a także ich poprawiania oraz usunięcia. Więcej informacji:
 Polityka prywatności

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 459