Przedstawiciel Handlowy

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma o długoletniej tradycji na rynku polskim i zagranicznym, posiadająca 38 wyspecjalizowanych zakładów produkcyjnych i obecna w ponad 90 krajach świata. Jako największy w Europie producent bram, drzwi i napędów, codziennie buduje zaufanie wśród swoich Klientów dbając o najwyższą jakość swoich produktów, odpowiadając na ich potrzeby. Obecnie w związku z rozwojem struktur naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Przedstawiciel Handlowy

Lokalizacja: Piaseczno

Nr ref.: PHD/2019/03

Zakres obowiązków:

  • Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych
    ze stałymi oraz nowo pozyskanymi klientami biznesowymi firmy
  • Pozyskiwanie i współpraca z klientami biznesowymi
  • Realizowanie założonych celów sprzedażowych
  • Doradztwo oraz sprzedaż produktów firmy
  • Realizacja szczegółowych warunków współpracy z klientami i nadzór nad jej prawidłowym przebiegiem
  • Reprezentowanie firmy w podległym regionie; monitorowanie rynku i działań konkurencji
  • Planowanie własnych działań oraz bieżące ich raportowanie

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego w pracy jako Przedstawiciel Handlowy (preferowane branże: budowlana, stolarka otworowa, wyposażenie wnętrz, artykuły wykończeniowe itp.)
  • Zorientowania na osiąganie wyznaczonych wyników sprzedażowych
  • Umiejętności negocjacyjnych oraz budowania relacji z klientami biznesowymi
  • Wykształcenia co najmniej średniego, mile widziane wyższe kierunkowe ( Handel, Zarządzanie i Marketing, Ekonomia itp.)
  • Dyspozycyjności, gotowości do częstych wyjazdów służbowych (TEREN PRACY: woj. Mazowieckie, Świętokrzyskie, Lubelskie, Podlaskie)
  • Dobrej obsługi komputera (MS Office).
  • Umiejętności analizowania oraz bieżącego raportowania
  • Doskonałej umiejętność organizacji pracy własnej, otwartości i komunikatywności
  • Prawa jazdy kat. B

Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku
  • Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
  • Niezbędne narzędzia do pracy ( telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy)
  • Szkolenia oraz uczestnictwo w branżowych wydarzeniach
  • Możliwość korzystania z benefitów
  • Przyjazną atmosferę pracy

APLIKUJ

E-mail: s.gajewska@pba.com.pl

Telefon: 22 869 97 00, Sylwia Gajewska

Do przesłanych dokumentów (w CV lub treści wiadomości) prosimy o dołączenie klauzuli:

„Wysyłając CV wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez firmę P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

Administratorem Twoich danych osobowych jest P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. z siedzibą w Warszawie przy ul. Śmiałej 57. W przypadku wyrażenia przedmiotowej zgody, Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z prowadzeniem niniejszego procesu rekrutacyjnego z Twoim udziałem. Przed przekazaniem Twoich danych do potencjalnego pracodawcy zostaniesz poinformowany o nazwie potencjalnego pracodawcy oraz zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na przekazanie swoich danych osobowych.

Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, a także ich poprawiania oraz usunięcia. Więcej informacji:
 Polityka prywatności

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 459