Trade Marketing Manager – rynek Wschodni

Dla naszego Klienta prężnie rozwijającej się firmy z branży FMCG, działającej na rynku polskim i zagranicznym, poszukujemy osoby na stanowisko:

Trade Marketing Manager – rynek Wschodni

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref. TMMEW/2019/03

 Zakres obowiązków:

  • Pełna odpowiedzialność za przygotowanie komunikacji trade marketingowej
  • Realizacja projektów trade marketingowych dedykowanych do danego formatu kluczowego klienta firmy
  • Przygotowanie promocji konsumenckich przy współpracy z działem marketingu oraz sprzedaży oraz tworzenie specjalnych programów konsumenckich mających na celu zwiększenie sprzedaży danej marki
  • Implementacja i egzekucja programów lojalnościowych dedykowanych danym klientom
  • Przygotowanie strategii Trade Marketingu w celu osiągnięcia określonych celów biznesowych we wszystkich kategoriach produktów
  • Monitorowanie akcji trade marketingowych (tailor made action)
  • Efektywne zarządzanie budżetem, pełna odpowiedzialność P&L
  • Analizowanie danych rynkowych pod kątem dalszego rozwoju sprzedaży posiadanych przez spółkę w portfolio kategorii kosmetycznych, generowanie wniosków i strategii
  • Przygotowanie i wdrożenie kalendarza promocji dla poszczególnych kanałów dystrybucji
  • Negocjacje kontraktów handlowych z kluczowymi Klientami

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy w dziale marketingu handlowego w dużej organizacji FMCG – minimum 2 lata (mile widziane doświadczenie w prowadzeniu akcji tradeowych dla klientów sieciowych)
  • Dobrej znajomości języka rosyjskiego
  • Umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie
  • Zaangażowania, sumienności, rzetelności i terminowości
  • Samodzielności w działaniu. Bardzo dobrej organizacja pracy własnej
  • Bardzo dobrej znajomości aplikacji MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
  • Zdolności analitycznych i umiejętności w interpretowaniu danych liczbowych oraz formułowania wniosków
  • Elastyczności i umiejętności pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku
  • Dobrze rozwiniętych zdolności interpersonalnych i umiejętność pracy w zespole
  • Wykształcenia wyższego w obszarze ekonomii, zarządzania, marketingu lub pokrewne

Nasz Klient oferuje:

  • Stanowisko pełne wyzwań zawodowych
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Ciekawą, samodzielną, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie zasadnicze oraz system prowizyjny
  • Możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych

APLIKUJ

E-mail: s.gajewska@pba.com.pl

Do przesłanych dokumentów (w CV lub treści wiadomości) prosimy o dołączenie klauzuli:

„Wysyłając CV wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez firmę P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

Administratorem Twoich danych osobowych jest P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. z siedzibą w Warszawie przy ul. Śmiałej 57. W przypadku wyrażenia przedmiotowej zgody, Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z prowadzeniem niniejszego procesu rekrutacyjnego z Twoim udziałem. Przed przekazaniem Twoich danych do potencjalnego pracodawcy zostaniesz poinformowany o nazwie potencjalnego pracodawcy oraz zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na przekazanie swoich danych osobowych.

Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, a także ich poprawiania oraz usunięcia. Więcej informacji: Polityka prywatności

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 459